2013. június 12., szerda

s3e04 - attól, hogy nem írok

Nem kell azt gondolni, hogy nem történik semmi. Kifestettük az előszobát, nekem nagyon tetszik a színe, pont az az árnyalat, ami még nem túl "butakék", de már pont kék annyira, hogy észrevehető legyen a különbség. Nagyon jó volt festeni, mert egyszerre tudtunk rajta dolgozni, én a kishengerrel az ajtók melletti és fölötti részt, B. a nagyhengerrel a nagyobb felületeket és a plafont festette. :)
Azóta pedig elkezdtük az én volt szobám, jelenlegi hálószobánk kipakolását, mert az a következő, ahol nem csak festeni, hanem padlót cserélni is kell. Egyelőre ott tartunk, hogy a könyveket átvittem a nagyszobába, most már komolyan MINDENHOL csak könyvek vannak, plusz a ruhásszekrény egyik feléből átpakoltam a cuccaimat az előszobai szekrénybe, és a hálószobai jelleget (= matrac + ágyneműk) áttettük Marci volt szobájába, amit ugye tavaly szeptember elején gyönyörűen felújítottunk.
A tervek szerint a hétvégén kivisszük a szobából (mármint a volt hálószobánkból :P) a bútorokat és felszedjük a szőnyegpadlót. Elég sietősen, mert jövő kedd-szerdán lesz lomtalanítás, és lehet, hogy bizonyos polcok is áldozatul esnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése